Suunnittelun apuväline

Lähtökohtana OPPIMISTAVOITTEET

  1.  Mitä portfoliolla haetaan? Mikä on portfolion merkitys omalla koulutusalallasi?
  2. Miten laadit oppimistehtävät siten, että opiskelija voi hyödyntää sitä omassa ePortfoliossa (mieti oppimistavoitteet ja laajuus)?
  3. Miten ohjeistat oppimistehtävän dokumentointia (teksti, kuva, video jne.) opiskelijoiden omiin oppimisympäristöihin (PLE)?
  4. Miten huomioit, että prosessi pysyy käynnissä?
  5. Minkä digitaalisen ohjausympäristön valitset?
  6. Miten ohjeistat palautukset ja miten löydät opiskelijoiden työt?
  7. Miten hyödynnät ja ohjeistat vertaisoppimista ja vertaisarviointia?
  8. Miten ohjeistat reflektointiin (missä, milloin)?
  9. Mihin kirjaat palautteet ja arvioinnit?
  10. Miten huomioit ohjelmistojen käyttötaidot – tarvitaanko opastusta ja milloin?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s